AO Stiftung - Förderung von Hochbegabten, Behinderten und Angehörigen AO Stiftung

Wer soll gefördert werden. Wir unterstützen Menschen und vor allem Kinder in besonderen Lebenslagen. Wir haben unseren Schwerpunkt in der Förderung der Hochbegabung, der Aus-, Fort- und Weiterbildung und in der Hilfe für Menschen mit Behinderungen und deren Familien. Mehr über die Stiftung. Sehr geehrte Besucher unserer Homepage, dieses ist die Internetpräsenz der A und O Stiftung mit Sitz in Hamburg. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich für die Arbeit unserer Stiftung Interessieren. Der Stiftungszweck wir.

OVERVIEW

This web site aundo-stiftung.de presently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored zero pages inside the web page aundo-stiftung.de and found five websites linking to aundo-stiftung.de.

AUNDO-STIFTUNG.DE RANKINGS

This web site aundo-stiftung.de is seeing varying quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for aundo-stiftung.de

Traffic ranking (by month) for aundo-stiftung.de

Traffic ranking by day of the week for aundo-stiftung.de

WHAT DOES AUNDO-STIFTUNG.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of aundo-stiftung.de Mobile Screenshot of aundo-stiftung.de Tablet Screenshot of aundo-stiftung.de

AUNDO-STIFTUNG.DE HOST

Our parsers caught that a single page on aundo-stiftung.de took one thousand one hundred and eighty-eight milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so we consider this site not secure.
81.169.145.73

I revealed that aundo-stiftung.de is using the Apache/2.2.31 (Unix) server.

PAGE TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This web site states the following, "Wir unterstützen Menschen und vor allem Kinder in besonderen Lebenslagen." We noticed that the web page also said " Wir haben unseren Schwerpunkt in der Förderung der Hochbegabung, der Aus-, Fort- und Weiterbildung und in der Hilfe für Menschen mit Behinderungen und deren Familien." It also said " Sehr geehrte Besucher unserer Homepage, dieses ist die Internetpräsenz der A und O Stiftung mit Sitz in Hamburg. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich für die Arbeit unserer Stiftung Interessieren."

SEEK SIMILAR WEB PAGES

Blog de ayumi-tenshi66 - Blog de ayumi-tenshi66 - Skyrock.com

Abonne-toi à mon blog! Poster sur mon blog.

در ابتدای جاده ی خدایی

به گمونم لبه ی پرتگاه که میگویند درست همین نقطه باشد. که پس از ان تویی که تصمیم میگیری پرت شوی در برهوت بی خیالی یا راهت را کج کنی و برگردی به جایی که اشتیاق برای زنده بودن داری. تو را به جایی میرساند که توان زندگی کردن را نداری و فقط زنده ای.

The Frugal Optimist

Wednesday, January 7, 2015. December was filled with family and fun. It also brings us into month 10 of the Frugal Optimist.